Fotomässan

2010-12-02 @ 20:41:55
Tog med mig barnen på fotomässan och det ångrar jag inte. Dom hade jätteroligt och det är så kul när dom stod och tittade på utställninarna och sa öhhh va äckligt (naket är inte uppskattat) .... oohh vilka fina kort (djur och landskapskort tyckte dom var finast).....är det där riktiga djur (det var några morfade djurfoton som dom varthelt förundrade över)....vilka fina färger (blommor etc)

Vi fick även en genomgång i Canonmontern över vilken kamera som skulle passa oss och en kort beskrivning över hur kameran fungerar. Han tyckte att vi borde köra på Canon eos 500 D. Jättesnäll kille som visade oss och jag höll nästan på att impulsköpa en kamera där eftersom det var så bra erbjudande där på mässan. Som tur var höll jag mig cool och gick vidare och både jag och barnen fastnade sen i Sonys monter där vi fick prova olika kameror och prova fota ett miniatyrtivoli. Jätteroligt och jag vart kär. SonysltA33Y är nu något som jag ska förhandla om här hemma :-) Får se om vi lyckas få ihop det nu innan jul. Barnen vill ju också ha julklappar..hihi.


Bilden är tagen från Sonys hemsida.

Bingo Rimer utställning förvånade mig. Jag vet inte varför men jag har trott att han bara är en diva som fotar bimbosar. Hans utställning var jättefin och kreativ och det var verkligen roligt att se. En riktigt duktig photoshopare. Har han någon utställning så är det absolut värt att gå och kolla. Han har tom fått Katrin Zytomierska att se ut som en hot mama på sina bilder :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback