Jobbar på mitt sociala nätverk

2010-10-22 @ 23:46:04
Är ju inte den supersociala typen. Jag har liksom min lilla inre krets som mestadels består av familjen och mina närmaste vänner som jag umgås med på fritiden. Jag har liksom inte haft tid eller ork för så mycket annat. 

Numera med mitt nya jag där jag känner mig gladare och lugnare och som inte stressar längre så känns det som så roligt att kunna ta sig tid att verkligen prata med folk. Denna vecka så lunchade jag med en gammal kollega som är höggravid och som ska få barn nr 2. Såå roooligt att få träffa henne igen och jag hoppas verkligen att jag får möjligheten att få hälsa på den lilla plutten när den kommit ut :-)

Träffade en annan fd kollega på stan idag. Jag jobbade med henne för typ 15 år sen och har inte sett henne på ca 10 år och henne har jag bokat in en lunch med nästa vecka.

Tror att jag ska ta ett initiativ och se om jag kan få ihop ett gäng med gamla simmartjejer och bjuda över dom på lite middag nu under nov. Hoppas att det går att få ihop en tid som passar alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback