Äntligen fått reseförbudet hävt

2010-10-25 @ 14:55:22
Jag är ju en reseholic :-) och har fått ett "förbud" av min make att boka en resa tills vi är klara med husrenoveringen. Igår hittade jag så billiga flygbiljetter till Belgrad på wizzairs hemsida så med lite smörande så sa han ok till att jag kunde boka. Det var så billigt så det gick ju inte att motstå.

5200 kr för flygbiljetter 3 v med alla avgifter för 4 personer och i priset inkluderas 2 stora väskor.  
Så nu har jag äntligen något att se fram emot :-) Det är ju en stund kvar tills vi ska åka, nästa sommar, men det känns som att det inte gör något.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Vad duktig du har varit med att uppdatera bloggen, trevlig frukostläsning för en skolskolkande kompis, tack :) Kram

2010-11-18 @ 08:40:18

Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 07:48:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback