Sportlovsdax

2011-02-25 @ 23:31:15

Inledde sportlovet med att ta med barnen till Heron City för att kolla på Gullivers resor. Emilia använde sin biljettvinst från discot och fick vara den ansvarade för besöket :-)

Ojojoj va vi skrattade. Jack Black körde hela sin repertoar och det var ju precis det vi vi ville se.
 


Efter det åkte vi direkt till barnens simhoppsträning och medans dom tränade passade jag på att köra ett simpass. Det kan ju inte bli bättre :-) ...ähum .... eller min kondis skulle ju kunna vara bättre. Efter 30 min dog jag och nu flera timmar senare känner jag mig fortfarande helt slut :-)

Kvällen avslutades med en sen middag framför TV:n. Det var hur mysigt som helst fram ända fram tills jag slog på Aliens på TV6, då vart det enorma protester från barnen så det var bara att byta till något mindre läskigt. Undrar lite när dom ska börja våga kolla på filmer med lite mer action....jag får väl bara vänta och hoppas på att den dagen kommer snart :-)

Nu är det dags att sova och ladda för morgondagens partaj där vi ska fira brorsans fru som fyller 40! Grattis Therese!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback