Puls på 200

2010-08-20 @ 19:59:19
Igår deltog jag och Marie på en tjejpokerkväll. Vi fick en utbildning i regler och spelstrategier och de var verkligen jättepedagogiska och supersnälla mot oss. I första provomgången fanns också ett pokerproffs med och det var verkligen superroligt att få höra lite av hans erfarenheter.

Efter en genomgång så körde vi sen en liten turnering och man kände att allas vinnarinstikter gick igång och alla ville verkligen vinna. För mig gick det inte så bra...buhu... men jag fick blodad tand och var nöjd med all info som jag fått under kvällen. Att få upp pulsen i 200 när man vet att man har den bästa handen och att det bara är att försöka få de att satsa lite mer marker och sitta och hålla minen, det var helt sjukt spännande. Vilken adrenalinrusch.

Nu jädrans ska jag spela massor på nätet medans jag ändå är taggad och försöka få lite erfarenhet så ska jag se om jag känner mig tillräckligt duktig för att kunna delta på en tjejturnering som förhoppningsvis kommer att anordnas under hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback